4.7
Zeer goed
1408 beoordelingen

Seecamping Berghof Reviews

  • 5.0
    user image placeholder
    Annemarie B.juni 2026

    Annemarie en Frans
    Goede camping om actief bezig te zijn met zwemmen in het meer o.a.
    Mooie fietsen en wandelen eromheen. Rust is er op sommige plekken vooral geschikt voor kleine kinderen nadeel hiervan is dat die al vroeg wakker zijn als je er zelf geen heb.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Sandra S.juni 2026

    Prachtige camping
    We kunnen deze camping 100 % aanbevelen. Direct bij de receptie bevindt zich een Spar-supermarkt met een zeer goed assortiment. ’s Ochtends zijn er verse bakkersproducten enz.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image
    Bernhard K.juni 2026

    De mooiste plek in Karinthië
    We zijn via een zoekopdracht op internet op deze camping terechtgekomen en waren meteen enthousiast. We zijn al op veel campings in Karinthië geweest, maar deze heeft ons echt weten te bekoren. De staanplaatsen, de netheid, de voorzieningen en nog veel meer. We komen zeker terug.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Werner U.juni 2026

    Een ontspannen vakantie
    We hebben twee weken lang een ontspannen vakantie gehad. De camping ligt direct aan het meer, op een steenworp afstand van het eigen strand, waar je op elk moment even kon afkoelen.
    Een ideaal uitgangspunt voor uitstapjes en fietstochten.
    We komen graag nog eens terug!
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Lars K.juni 2026

    Een goed gevoel en puur genot
    We verbleven van 15 juni tot 21 juni op een comfortplaats in zone P. Daar hadden we direct uitzicht op het prachtige meer en het omliggende berglandschap. Het was even lastig om onze verblijfsduur te verlengen, maar dat is uiteindelijk toch gelukt. Nogmaals bedankt! Het hele terrein van de camping is...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image
    Frank S.juni 2026

    Een fantastisch mooie locatie / Toplocatie
    Wij verbleven als stel van 7 juni tot en met 21 juni 2026 op deze camping en hadden een staanplaats direct aan het meer (plaats W4). De ligging daar is gewoonweg fantastisch – het uitzicht op het meer en de rustige sfeer maken dit gedeelte tot iets heel bijzonders.

    De hele camping is zeer goed onderhouden...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Thorsten K.juni 2026

    Een heel mooie plek met een geweldige indeling
    Het is een van de beste campings die ik tot nu toe heb bezocht. De staanplaatsen liggen mooi trapsgewijs aangelegd. Ruime staanplaatsen. Uitstekende sanitaire voorzieningen in voldoende aantal. Er is een zwemstrand direct bij de camping. Je kunt met de „lijnboot“ over het meer varen en met de gastenkaart...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Carmen S.juni 2026

    Op doorreis
    Alles zoals hierboven vermeld.
    We komen graag nog eens terug.
    Deze plek is ons aangeraden door de buren.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Stefan F.juni 2026

    Groot plein met veel rust en plezier
    De vriendelijkheid van het personeel was al bij aankomst heel bijzonder. Vooral de mogelijkheid om zelf een plekje uit te kiezen was geweldig. Zo konden we genieten van de voor ons PERFECTE plek (welke dat is, gaan we echter niet verklappen ;-) ). Dat kan waarschijnlijk alleen in het laagseizoen, als...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Christina O.juni 2026

    Geweldige plek
    Op weg naar Italië hebben we een nacht doorgebracht aan het Ossiacher Meer. We werden hartelijk ontvangen, het was een schoon en goed onderhouden terrein en de sanitaire voorzieningen waren picobello! Ons persoonlijke hoogtepunt was het voortreffelijke diner op het terras aan het meer. We waren in alle...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Chaskel A.juni 2026

    We komen graag nog eens terug
    Het was onze eerste keer in Karinthië. We hebben er erg van genoten; we hebben prachtige fietstochten gemaakt. De staanplaatsen zijn ruim genoeg, zodat je er zonder problemen een voortent kunt opzetten.
    Automatisch vertaald.
    Beantwoord door Seecamping Berghof 21 juni 2026
    Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

    We zijn erg blij dat u zo van uw eerste verblijf in Karinthië hebt genoten en dat u tijdens uw fietstochten van de prachtige omgeving hebt kunnen genieten.

    Ook hartelijk dank voor uw opmerking over het respectvol omgaan met elkaar onder kampeerders. Een respectvolle...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Dagmar D.juni 2026

    Ontspannen dagen tegen een sprookjesachtige achtergrond
    Een van de best uitgeruste, zo niet de beste camping waar we ooit zijn geweest... en dat terwijl hij ook nog eens prachtig aan de oever van het meer ligt. De houten Hollywood-schommels aan de oeverpromenade zijn erg mooi.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Bernd P.juni 2026

    zeer goede plek, hogere prijs
    Alles aanwezig voor kinderen, waterratten en zonaanbidders. Supervriendelijke receptionistes. De sanitaire voorzieningen werden naar het gevoel elk uur schoongemaakt. Super schoon en met een verschoon- en badtafel voor baby’s. Winkels en een restaurant op het terrein. Directe busverbinding, ook voor fietsers.
    We hebben ons daar heel goed op ons gemak gevoeld.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 4.0
    user image placeholder
    Norbert M.juni 2026

    een overnachting
    Helaas was het te kort dag, maar het was erg gezellig,
    we zijn maar één nacht gebleven en zijn daarna verder gereisd naar
    Kroatië
    Automatisch vertaald.
    Beantwoord door Seecamping Berghof 21 juni 2026
    Hartelijk dank voor uw vriendelijke reactie en de aardige woorden over onze vlotte check-in. We zijn erg blij dat u uw verblijf bij ons als aangenaam hebt ervaren.

    Jammer dat uw bezoek slechts één nacht kon duren en dat het weer kort daarvoor niet helemaal meewerkte. Dat uw verdere reis naar Kroatië...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image
    Renate B.juni 2026

    Topcamping
    Geweldige keuze aan plaatsen, afhankelijk van je wensen en behoeften.
    Geweldige alternatieve aanbiedingen, voor elk wat wils.
    Het hele terrein is altijd schoon.
    Gezellig, rustig, aan het meer, uitstekende winkelmogelijkheden, restaurant en pizza-afhaal.
    Zeer vriendelijk personeel!!!
    Hartelijk dank. We komen graag nog eens terug🙏🥰
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Andreas S.juni 2026

    Geweldige plek met alles erop en eraan
    We hadden een comfortplaats die echt prachtig gelegen was en ook genoeg ruimte biedt voor grote campers. De ontvangst en het inchecken waren al geweldig, heel vriendelijk personeel. De SPAR-supermarkt op het terrein is enorm en je vindt er gewoon alles. Ook de nieuwe sanitaire voorzieningen zijn helemaal...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Peter M.juni 2026

    Graag nog eens :-)
    Zoals hierboven al gezegd: een geweldige service in alle opzichten. Ik heb nog nooit zo’n schone sanitairruimte gezien. De schoonmaakster schrobde zelfs de vloer in de douche, hoewel alles er als nieuw uitziet. De keuken van het restaurant is top. We zijn er meerdere keren gaan eten. Het enige wat me...
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Michael K.juni 2026

    Droomvakantie
    Gewoon een geweldige plek met alles wat je maar kunt wensen.
    We komen zeker nog eens terug, en wel nog dit jaar
    Automatisch vertaald.
    Beantwoord door Seecamping Berghof 11 juni 2026
    Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling!

    We zijn erg blij dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons op het prachtige Berghof. Het is heerlijk om te lezen dat u dit jaar nog eens terug wilt komen. We kijken er nu al naar uit.

    We begrijpen het probleem met het openbaar vervoer heel goed en zetten ons in om het openbaarvervoersnetwerk in onze omgeving te verbeteren.

    Hartelijke groeten
    Uw team van Seecamping Berghof
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Alexandra S.juni 2026

    Geweldige camping
    Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Voldoende staanplaatsen voor voertuigen van elke grootte.
    We kwamen zonder reservering aan en mochten vervolgens
    een heel mooie plek uitkiezen.
    Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.
    De sanitaire voorzieningen zijn modern en erg schoon.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Markus S.juni 2026

    Sterk aanbevolen
    Alles zoals verwacht, maar de afhaalpizza's waren zo slecht als ik ooit heb gehad. De prijs was nogal hoog.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!