Zeer goed
1408 beoordelingen
Seecamping Berghof Reviews
- Annemarie B.juni 2026PluspuntenPrachtige camping.MinpuntenDe plaats voor de honden om te zwemmen is gevaarlijk door de trap die smal is erheen terwijl de camping ook grotere stukken kan maken hiervoor. We wilde graag niet langs de weg zitten en niet in de zon maar dan kan je beter reserveren dan heb je de mooiste plaatsen.Annemarie en FransGoede camping om actief bezig te zijn met zwemmen in het meer o.a.
Mooie fietsen en wandelen eromheen. Rust is er op sommige plekken vooral geschikt voor kleine kinderen nadeel hiervan is dat die al vroeg wakker zijn als je er zelf geen heb.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Sandra S.juni 2026PluspuntenEen heel mooie en rustige camping direct aan het meer. Zeer goede en zeer schone sanitaire voorzieningen. We hebben ons er heel prettig gevoeld en komen zeker terug.MinpuntenAls je een staanplaats op de kampeerheuvel hebt, is de weg naar het sanitairgebouw een beetje vermoeiend.Prachtige campingWe kunnen deze camping 100 % aanbevelen. Direct bij de receptie bevindt zich een Spar-supermarkt met een zeer goed assortiment. ’s Ochtends zijn er verse bakkersproducten enz.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Bernhard K.juni 2026PluspuntenAllesMinpuntenIk kan niets bedenkenDe mooiste plek in KarinthiëWe zijn via een zoekopdracht op internet op deze camping terechtgekomen en waren meteen enthousiast. We zijn al op veel campings in Karinthië geweest, maar deze heeft ons echt weten te bekoren. De staanplaatsen, de netheid, de voorzieningen en nog veel meer. We komen zeker terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Werner U.juni 2026PluspuntenDe ligging van de camping is ideaal. Directe toegang tot het meer (wat in Oostenrijk immers zeldzaam is) met een zwemstrand. Het in- en uitchecken verloopt vlot en het personeel is vriendelijk. De sanitairgebouwen zijn goed gelegen en modern uitgerust, en worden altijd schoon gehouden. Er is een supermarkt om boodschappen te doen en een restaurant direct op de camping.MinpuntenEigenlijk geen, alleen de stroomaansluitkast zorgde bij ons voor problemen, omdat de CEE-stopcontacten onhandig geplaatst zijn op de bodemplaat. Onze stekker paste er niet in. Ik had nog een tweede, die de vriendelijke elektricien van de camping vervolgens ook heeft aangesloten.Een ontspannen vakantieWe hebben twee weken lang een ontspannen vakantie gehad. De camping ligt direct aan het meer, op een steenworp afstand van het eigen strand, waar je op elk moment even kon afkoelen.
Een ideaal uitgangspunt voor uitstapjes en fietstochten.
We komen graag nog eens terug!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Lars K.juni 2026PluspuntenAlles was erop en eraan. We waren onder de indruk en hebben heerlijk kunnen ontspannen en tot rust komen. Er is alles aan gedaan om ons een verlenging van ons verblijf mogelijk te maken. Nogmaals hartelijk dank daarvoor.MinpuntenHelaas is er geen hondenbar op de campingEen goed gevoel en puur genotWe verbleven van 15 juni tot 21 juni op een comfortplaats in zone P. Daar hadden we direct uitzicht op het prachtige meer en het omliggende berglandschap. Het was even lastig om onze verblijfsduur te verlengen, maar dat is uiteindelijk toch gelukt. Nogmaals bedankt! Het hele terrein van de camping is... prachtig aangelegd. Er zijn zeer schone en moderne sanitaire voorzieningen, die ook een intieme sfeer creëren. Alle medewerkers zijn vriendelijk. Een schitterende omgeving. Ontspanning en rust zijn daar inbegrepen. We komen zeker terug en vonden het erg jammer dat we na zeven dagen alweer moesten vertrekken!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Frank S.juni 2026PluspuntenGelegen direct aan het meer (wij hadden plaats W4) Uitstekende sanitaire voorzieningen Supervriendelijk personeel Veel uitstapjes mogelijk vanaf de campingMinpuntenAls er al van een nadeel sprake is, dan is het de ligging: er kunnen soms hevige onweersbuien voorkomen. In die twee weken hebben we er drie in de namiddag gehad; voor de zekerheid moesten we toen ook ons zonnescherm van de caravan afhalen. Omdat steeds meer kampeerders internet gebruiken om bijvoorbeeld voetbalwedstrijden te streamen, bereikt het huidige (gratis) wifi-netwerk op de camping zijn grenzen, waardoor ik uiteindelijk alles rechtstreeks via mijn mobiele telefoon heb gedaan.Een fantastisch mooie locatie / ToplocatieWij verbleven als stel van 7 juni tot en met 21 juni 2026 op deze camping en hadden een staanplaats direct aan het meer (plaats W4). De ligging daar is gewoonweg fantastisch – het uitzicht op het meer en de rustige sfeer maken dit gedeelte tot iets heel bijzonders.
De hele camping is zeer goed onderhouden... en schoon. Bijzonder positief zijn de sanitaire voorzieningen, die modern zijn uitgerust en de hele dag door regelmatig worden schoongemaakt. Hier merk je dat er veel waarde wordt gehecht aan orde en kwaliteit.
Ook het restaurant op de camping heeft ons overtuigd. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend, en je kunt er in een aangename sfeer lekker eten en de avond afsluiten.
De omgeving biedt talrijke mogelijkheden voor uitstapjes. Vanaf de camping zijn veel bezienswaardigheden te bereiken – of je nu met de fiets, te voet of met de auto gaat. De regio biedt voor elk wat wils en nodigt uit om de natuur te verkennen.
Tegelijkertijd is de camping ook perfect om te ontspannen. Door de rustige ligging kun je heerlijk tot rust komen en van de tijd genieten.
We waren hier al voor de zoveelste keer en kunnen vooral een verblijf vanaf half juni aanbevelen. In die periode zijn onder andere de kabelbanen open, waardoor er nog meer mogelijkheden voor uitstapjes zijn. Bovendien kunnen we de Kärnten Card van harte aanbevelen – deze is zeker de moeite waard en biedt veel aantrekkelijke voordelen.
Conclusie:
Deze camping blijft in ieder geval op onze lijst met favorieten staan. We hebben ons hier helemaal op ons gemak gevoeld en komen zeker nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Thorsten K.juni 2026PluspuntenRuime plaatsen. Schone sanitaire voorzieningen. Geweldige ligging. Een plek die je zeker eens moet bezoeken.MinpuntenDe vegetarische pizza was veel te rijkelijk belegd. Het leek wel alsof er drie paprika’s en een blikje maïs op zaten. Minder is vaak meer.Een heel mooie plek met een geweldige indelingHet is een van de beste campings die ik tot nu toe heb bezocht. De staanplaatsen liggen mooi trapsgewijs aangelegd. Ruime staanplaatsen. Uitstekende sanitaire voorzieningen in voldoende aantal. Er is een zwemstrand direct bij de camping. Je kunt met de „lijnboot“ over het meer varen en met de gastenkaart... gebruikmaken van het openbaar vervoer. Je bent zo in Italië voor een heerlijke pizza en kunt met de kabelbaan de berg op om te wandelen en van het prachtige uitzicht te genieten. Ik kom zeker nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Carmen S.juni 2026PluspuntenEn we hebben er erg van genoten; we verbleven tijdens onze doorreis twee nachten op de camping. Zoals altijd vriendelijk en behulpzaam. De camping en de sanitaire voorzieningen waren schoon en goed onderhouden. We komen graag nog eens terug.MinpuntenVoor ons geen.Op doorreisAlles zoals hierboven vermeld.
We komen graag nog eens terug.
Deze plek is ons aangeraden door de buren.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Stefan F.juni 2026PluspuntenGeweldige ligging direct aan het meer. De sanitairgebouwen zijn erg schoon. Supervriendelijk personeel. Goed restaurant met vriendelijk personeel direct op het terrein. Goede verkeersverbindingen naar Villach. Ruime staanplaatsen. Zeer goede infrastructuur.MinpuntenDat we al na 5 dagen weer (zoals gepland) moesten vertrekken. We waren graag langer gebleven.Groot plein met veel rust en plezierDe vriendelijkheid van het personeel was al bij aankomst heel bijzonder. Vooral de mogelijkheid om zelf een plekje uit te kiezen was geweldig. Zo konden we genieten van de voor ons PERFECTE plek (welke dat is, gaan we echter niet verklappen ;-) ). Dat kan waarschijnlijk alleen in het laagseizoen, als... het niet zo druk is.
Het washuis (02) dat wij gebruikten, werd meerdere keren per dag schoongemaakt. Als sommige gasten deze inspanning niet waarderen, is dat jammer, maar dat is niet de schuld van de Berghof! Dank aan de goede geesten van de camping voor hun inspanningen om het altijd top schoon te houden.
De water- en afvalvoorzieningen waren perfect, ook de afvoer van zwart water was uitstekend geregeld.
Onze staanplaats voor onze 6 meter lange kampeerbus was meer dan ruim genoeg.
Ondanks de grote camping hadden we niet het gevoel dat het druk en lawaaierig was.
Direct bij de camping is een zeer goed gesorteerde supermarkt.
De toegang tot het meer is prima; zelfs de zandstranden met een vlakke toegang zijn geschikt voor kleine kinderen.
Ook is er direct bij de camping een restaurant. De kwaliteit, het aanbod aan gerechten en de service waren erg goed. Ze bieden de gerechten en houtovenpizza’s aan om mee te nemen.
Tijdens onze reis in juni waren er veel honden op de camping. Volgens een mededeling is de camping in de maanden juli en augustus echter hondvrij.
Onze conclusie:
Wie hier iets te klagen heeft, moet daar heeeeeeeeeel lang naar zoeken.
Een prachtige, rustgevende, grote camping die door zijn terrasachtige opbouw nooit de indruk wekte een „legbatterij“ voor kampeerders te zijn.
De staat van onderhoud en de moeite die het personeel in de camping steekt, zijn geweldig; we hebben er dan ook heel fijne dagen doorgebracht. Omdat we zonder kinderen reisden, kunnen we geen gedetailleerde beoordeling geven over de gezinsvriendelijkheid, maar we beschouwen deze in principe als zeer positief.
Als we nog eens naar Karinthië gaan, zal Seecamping Berghof onze eerste keuze zijn.
Nogmaals hartelijk dank aan het hele team!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Christina O.juni 2026PluspuntenEen goed onderhouden, schone plek met een TOP-restaurantMinpuntenEr viel niets aan te merken.Geweldige plekOp weg naar Italië hebben we een nacht doorgebracht aan het Ossiacher Meer. We werden hartelijk ontvangen, het was een schoon en goed onderhouden terrein en de sanitaire voorzieningen waren picobello! Ons persoonlijke hoogtepunt was het voortreffelijke diner op het terras aan het meer. We waren in alle... opzichten meer dan tevreden. Over activiteiten enz. kunnen we niets zeggen, aangezien we er maar één nacht hebben doorgebracht. Maar dit was zeker niet onze laatste keer daar.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Chaskel A.juni 2026PluspuntenCamping aan het meer, zeer geschikt voor fietstochten, rustige ligging dicht bij de stad, supermarkt op het terrein, zeer goede indeling dankzij bomen en terrassen, zeer kindvriendelijkMinpuntenAls andere kampeerders geen rekening houden met anderen, maar dat is een algemeen probleemWe komen graag nog eens terugHet was onze eerste keer in Karinthië. We hebben er erg van genoten; we hebben prachtige fietstochten gemaakt. De staanplaatsen zijn ruim genoeg, zodat je er zonder problemen een voortent kunt opzetten.Automatisch vertaald.Beantwoord door Seecamping Berghof 21 juni 2026Hartelijk dank voor uw positieve feedback!
We zijn erg blij dat u zo van uw eerste verblijf in Karinthië hebt genoten en dat u tijdens uw fietstochten van de prachtige omgeving hebt kunnen genieten.
Ook hartelijk dank voor uw opmerking over het respectvol omgaan met elkaar onder kampeerders. Een respectvolle... en attente omgang met elkaar draagt in belangrijke mate bij aan een prettige vakantie voor alle gasten. Helaas hebben we niet altijd invloed op het gedrag van individuele personen, maar we letten er altijd op dat er op het hele terrein een prettige sfeer heerst.
Des te meer zijn we blij dat u uw verblijf over het algemeen zo positief hebt ervaren en al aankondigt terug te komen. We kijken er nu al naar uit om u binnenkort weer bij ons aan de Ossiacher See te mogen verwelkomen!
Hartelijke groeten
Uw team van Seecamping BerghofAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Dagmar D.juni 2026PluspuntenHet complex als geheel De hartelijke en vriendelijke ontvangst bij aankomst De eersteklas sanitaire voorzieningen Het heerlijke eten in het gezellige restaurant Het probleemloze in- en uitrijden van de camping via kentekenherkenning De gedetailleerde en goed leesbare plattegrond De promenade langs het meer De goed gesorteerde en niet te dure Spar-supermarktMinpuntenOp onze kampeerplaats hadden we helaas geen satellietontvangst, maar dat is geen echt probleem Het is moeilijk om überhaupt iets te vinden: misschien zouden een paar ligstoelen op de stranden nog wel leuk zijnOntspannen dagen tegen een sprookjesachtige achtergrondEen van de best uitgeruste, zo niet de beste camping waar we ooit zijn geweest... en dat terwijl hij ook nog eens prachtig aan de oever van het meer ligt. De houten Hollywood-schommels aan de oeverpromenade zijn erg mooi.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Bernd P.juni 2026PluspuntenAlles wat je nodig hebt voor kinderen, waterratten en zonaanbidders.Minpuntenhogere prijszeer goede plek, hogere prijsAlles aanwezig voor kinderen, waterratten en zonaanbidders. Supervriendelijke receptionistes. De sanitaire voorzieningen werden naar het gevoel elk uur schoongemaakt. Super schoon en met een verschoon- en badtafel voor baby’s. Winkels en een restaurant op het terrein. Directe busverbinding, ook voor fietsers.
We hebben ons daar heel goed op ons gemak gevoeld.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Norbert M.juni 2026Pluspunteneenvoudig incheckenMinpuntenHet was helaas maar één nacht; het had eerder geregendeen overnachtingHelaas was het te kort dag, maar het was erg gezellig,
we zijn maar één nacht gebleven en zijn daarna verder gereisd naar
KroatiëAutomatisch vertaald.Beantwoord door Seecamping Berghof 21 juni 2026Hartelijk dank voor uw vriendelijke reactie en de aardige woorden over onze vlotte check-in. We zijn erg blij dat u uw verblijf bij ons als aangenaam hebt ervaren.
Jammer dat uw bezoek slechts één nacht kon duren en dat het weer kort daarvoor niet helemaal meewerkte. Dat uw verdere reis naar Kroatië... al gepland was en u daardoor maar weinig tijd bij ons had, lag natuurlijk buiten onze invloedssfeer. Daarom kunnen we de iets lagere beoordeling niet helemaal begrijpen, aangezien u uw verblijf verder zeer positief hebt beschreven.
Des te meer zijn we blij dat u van de tijd bij ons hebt kunnen genieten. We wensen u nog veel mooie vakantiemomenten toe en zouden het erg leuk vinden om u tijdens een toekomstige reis misschien voor een paar dagen langer bij ons te mogen verwelkomen.
Hartelijke groeten
Uw team van Seecamping BerghofAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Renate B.juni 2026PluspuntenEr zijn alleen maar voordelen😀MinpuntenDaar kan ik echt niets op bedenken😊TopcampingGeweldige keuze aan plaatsen, afhankelijk van je wensen en behoeften.
Geweldige alternatieve aanbiedingen, voor elk wat wils.
Het hele terrein is altijd schoon.
Gezellig, rustig, aan het meer, uitstekende winkelmogelijkheden, restaurant en pizza-afhaal.
Zeer vriendelijk personeel!!!
Hartelijk dank. We komen graag nog eens terug🙏🥰Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Andreas S.juni 2026PluspuntenZeer nieuwe en moderne sanitaire voorzieningen, die bovendien altijd erg schoon zijn.MinpuntenHet strand is een beetje klein.Geweldige plek met alles erop en eraanWe hadden een comfortplaats die echt prachtig gelegen was en ook genoeg ruimte biedt voor grote campers. De ontvangst en het inchecken waren al geweldig, heel vriendelijk personeel. De SPAR-supermarkt op het terrein is enorm en je vindt er gewoon alles. Ook de nieuwe sanitaire voorzieningen zijn helemaal... top. Op het terrein gaat het er heel beschaafd, rustig en vriendelijk aan toe. Het fietspad loopt direct langs de receptie en je kunt er heerlijke tochten, wandelingen of trektochten maken. Het restaurant is geweldig! Superlekker eten, ruime keuze en grote porties. Een heel klein minpuntje is het ietwat kleine strand. Wij hebben er erg van genoten en zouden de camping zo weer boeken. Een absolute aanrader voor iedereen die er nog niet is geweest.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Peter M.juni 2026PluspuntenGeweldige camping met een uitstekende uitrusting. Technisch en digitaal helemaal aan de top. Hartelijk dank aan het hele team!MinpuntenAlleen de voetmassage ontbrak nog ;-)Graag nog eens :-)Zoals hierboven al gezegd: een geweldige service in alle opzichten. Ik heb nog nooit zo’n schone sanitairruimte gezien. De schoonmaakster schrobde zelfs de vloer in de douche, hoewel alles er als nieuw uitziet. De keuken van het restaurant is top. We zijn er meerdere keren gaan eten. Het enige wat me... te binnen schiet dat ik niet zo goed vond – maar dat heeft niets met de camping te maken – was dat ik in de supermarkt alles moest bekijken, veel was over de datum of beschimmeld. Hartelijk dank aan IEDEREEN! De dames bij de receptie hebben op de een of andere manier altijd een glimlach op hun gezicht en zwaaien ook wel eens als we langslopen :-). Dus in totaal 6 sterren van de 5, grijnsAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Michael K.juni 2026PluspuntenPrachtig complex, groot en goed onderhouden terrein, schone sanitaire voorzieningen, prachtig uitzichtMinpuntenEr rijden te weinig bussen en boten, maar dat heeft niets met de faciliteiten te makenDroomvakantieGewoon een geweldige plek met alles wat je maar kunt wensen.
We komen zeker nog eens terug, en wel nog dit jaarAutomatisch vertaald.Beantwoord door Seecamping Berghof 11 juni 2026Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling!
We zijn erg blij dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons op het prachtige Berghof. Het is heerlijk om te lezen dat u dit jaar nog eens terug wilt komen. We kijken er nu al naar uit.
We begrijpen het probleem met het openbaar vervoer heel goed en zetten ons in om het openbaarvervoersnetwerk in onze omgeving te verbeteren.
Hartelijke groeten
Uw team van Seecamping BerghofAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Alexandra S.juni 2026PluspuntenZie opmerkingMinpuntenGeenGeweldige campingZeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Voldoende staanplaatsen voor voertuigen van elke grootte.
We kwamen zonder reservering aan en mochten vervolgens
een heel mooie plek uitkiezen.
Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.
De sanitaire voorzieningen zijn modern en erg schoon.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Markus S.juni 2026PluspuntenZeer mooie plek met veel recreatiemogelijkheden. Vriendelijk personeel. Moderne, schone sanitaire voorzieningen.MinpuntenSommige smalle paden vanwege de bergachtige ligging. Vreselijk slechte afhaalpizza.Sterk aanbevolenAlles zoals verwacht, maar de afhaalpizza's waren zo slecht als ik ooit heb gehad. De prijs was nogal hoog.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Deutsch
English
Nederlands
français
italiano
Español
български
босански
čeština
dansk
Ελληνικά
eesti
suomi
hrvatski
magyar
lietuvių
latviešu
norsk bokmål
polski
português
română
русский
slovenčina
slovenščina
српски
svenska
Türkçe