Zeer goed
2539 beoordelingen
CampingPlatz Ecktannen Reviews
- Silvia H.czerwiec 2026VakantieVriendelijk personeel, schone wasruimtes. We waren tevreden en komen graag nog eens terug. Prijs-kwaliteitverhouding okéAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Jens E.czerwiec 2026Zeer goede plekGeweldige plek, heel schone sanitairgebouwen. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie. We komen graag nog eens terug!!!!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Sylvia D.czerwiec 2026Geweldige serviceWij (mijn ouders en ik) waren voor het eerst op deze camping. Door een klein ongelukje waren we genoodzaakt ter plaatse een nieuwe gasfles te kopen. Deze werd naar onze camper gebracht en meteen aangesloten. De camping en de sanitaire voorzieningen waren erg schoon, het personeel was erg vriendelijk en we waren helemaal tevreden. Wat wil je nog meer?Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Sibylle M.czerwiec 2026Eerste vuurproef tijdens het kamperenHet was onze eerste vakantie in de camper. We hebben deze camping gevonden in de ADAC-campinggids.
We waren erg tevreden.
Het was schoon en het personeel was erg vriendelijk.
Beter hadden we het niet kunnen treffen.
Onze eerste ervaring met het camperleven hier heeft onze verwachtingen overtroffen.
Bedankt aan het hele teamAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Steffen k.czerwiec 2026geweldigHeel goed, we komen hier graag terug. Als je zin hebt om te trainen, is dit de juiste plek en de prijs is heel goed.
We hebben besloten om dit steeds weer te doen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Rosi S.czerwiec 2026Een geweldige campingDe ruimte op het terrein, de schone sanitairgebouwen en de kiosk.
Het ligt midden in de natuur; het voelt alsof je in het bos woont.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Roswitha L.czerwiec 2026We komen graag nog eens terug!!We vonden de vrije keuze van staanplaatsen erg prettig. Korte afstanden naar de afvalverwerkingspunten. De sanitaire voorzieningen verdienen een speciale vermelding: supermodern en altijd schoon! Altijd vriendelijk personeel.
Als suggestie: misschien wat meer aanbod op het gebied van catering.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Bettina B.czerwiec 2026Wie op zoek is naar rust, is hier aan het juiste adresWie op zoek is naar rust, is hier aan het juiste adres. De camping was echter maar weinig bezet, wat zeker bijdroeg aan de rust. Wij vonden het geweldig, de nabijheid van Waren en aan de andere kant het natuurreservaat. Ik wil graag de vriendelijkheid van het hele personeel benadrukken, van de receptie... tot de terreinbeheerder, het schoonmaakpersoneel en het team bij de snackbar en de kiosk op het terrein. Ook de netheid in de sanitaire voorzieningen is ons positief opgevallen. Hartelijk dank voor de geweldige dagen. We komen zeker terug, dat staat vast!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Manfred S.czerwiec 2026Goede sanitaire voorzieningenMooie, open natuurcamping; zeer goede sanitaire voorzieningen; uitstekende fietsverbinding, bijvoorbeeld naar WarenAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Andreas F.czerwiec 2026Een heel mooie campingWe komen inmiddels al twee jaar regelmatig naar camping Ecktannen voor lange weekenden en ook voor langere verblijven, en we voelen ons er altijd erg op ons gemak.
Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, de sanitaire voorzieningen zijn schoon en goed onderhouden. Onze kinderen zijn vooral... enthousiast over de grote speeltuin. Daar zijn voor elke leeftijd geschikte speelmogelijkheden, zodat er geen verveling ontstaat.
De prachtige ligging en de gezinsvriendelijke sfeer maken de camping voor ons tot een vaste bestemming. We komen graag weer terug en kunnen Camping Ecktannen van harte aanbevelen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Frank H.czerwiec 2026met een van de beste campings in DuitslandAlles verliep gewoon vlekkeloos: de reservering, het vriendelijke personeel, de plaatskeuze, de sanitaire voorzieningen zijn top, de minimarkt en de snackbar zijn ook prima. Bedankt aan het aardige team.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Manfred G.czerwiec 2026Geweldig verblijf in EcktannenZeer rustige ligging. Zeer schone sanitaire voorzieningen. Vriendelijk onthaal. Ik kan het alleen maar aanbevelen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Angela S.czerwiec 2026Een ontspannend verblijfEen mooie camping met veel groen eromheen en vlak bij het meer. Je kunt te voet naar Waren gaan of met de fiets langs de Müritz rijden.
We stonden deze keer op de camperplaats.
De sanitaire voorzieningen waren super schoon en al met al hebben we daar een paar ontspannen dagen doorgebracht.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Edwin S.czerwiec 2026PluspuntenNatuurMinpuntennaar mijn mening niet geschikt voor jongeren (hoewel de camping voor groepen geweldig is)Absoluut een aanraderEen heel fijn verblijf, echt een geweldige camping, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving. Een zeer schoon terrein met een uitstekende indeling van de staanplaatsen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Manfred S.czerwiec 2026GeweldigGeweldig, beter kan het niet! We hebben ons er heel goed gevoeld en komen graag nog eens terug. We zullen de camping zeker aanbevelenAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Daniel M.czerwiec 2026GeweldigIedereen was aardig en alles was altijd heel schoon. We hebben ons er heel op ons gemak gevoeld. De speeltuin was leuk voor de kinderen en het eten was ook geweldigAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Evelyn S.czerwiec 2026Absoluut een aanraderAlle medewerkers zijn ontzettend vriendelijk. Alles is heel schoon. Het terrein is heel goed ingedeeld. Er valt helemaal niets op aan te merken.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Volker W.czerwiec 2026PluspuntenDe schone en altijd goed onderhouden sanitaire voorzieningen Vrije plaatskeuze, veel ruimte tot de volgende kampeerder en toch gezellig contact. Veel stroompunten, eigen strand, broodjesservice, vriendelijk personeelMinpuntenDe plek is deels zanderig en op sommige plekken erg schaduwrijk; je moet op zoek naar vers water, let op: neem middelen tegen vliegen mee, die kunnen erg vervelend zijnUrlaug van 2 juni tot en met 9 juni 2026We verbleven van 2 juni tot en met 9 juni 2026 op de camping. De camping heeft weinig afgebakende staanplaatsen; verder zoek je zelf een plekje uit en zet je je tent daar neer. Dat was nieuw en een beetje onwennig voor ons, maar het heeft wel het voordeel dat je meer ruimte voor jezelf hebt dan op een... afgebakende plek, omdat de andere kampeerders liever wat meer afstand houden. De camping bestaat deels uit gras met veel zanderige stukken, waardoor je het zand de caravan in sleept. De sanitaire voorzieningen zijn deels nieuw, maar zeer goed onderhouden en schoon. Er is de hele dag een schoonmaker aanwezig, zodat je ervan uit kunt gaan dat je altijd een pas schoongemaakt toilet en een douche aantreft. Dat hebben we tot nu toe nog op geen enkele camping gehad. De kiosk gaat weliswaar pas om 8.00 uur open, maar heeft verse broodjes en ook verder alles wat de kampeerder nodig heeft. De bistro is zelfbediening, we hebben hier twee keer een pizza gehaald, die qua prijs-kwaliteitverhouding oké was. De camping ligt buiten de stad, maar is goed bereikbaar met de fiets (ca. 4 km). De bushalte ligt op ca. 200 meter van de camping en bij de haven/het Müritzeum zijn er voldoende parkeerplaatsen en ook restaurants. Waren is zeker een tussenstop waard.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Christiane G.czerwiec 2026PluspuntenAlles beviel ons en we komen er al tien jaar om de drie weken. Het personeel is geweldig en helpt waar ze kunnenMinpuntenWe hebben niets te klagenWe houden van de campingWe kunnen deze plek alleen maar aanraden. We komen er al tien jaar en voelen ons er altijd op ons gemak.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Ute S.maj 2026PluspuntenRust en ontspanningMinpuntenDaar komen is op dit moment een hele uitdaging vanwege de vele afgesloten stratenHeel ontspannendWie van de natuur houdt, is daar aan het juiste adres. We hebben enorm genoten van het gezang van de vogels en de rust. We komen zeker nog eens terug. Om te fietsen en van de rust te genietenAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!