Zeer goed
341 beoordelingen
Barracuda Beach Camping am See Reviews
- Maik P.jún 2026PluspuntenPrachtig gelegen. Grote percelen. Zeer vriendelijk personeel. Nieuwe, supermoderne wasruimtes. Prachtig meer.MinpuntenVoor ons geenCamping Baracuda BeachWe komen zeker nog eens terug. Een echte aanrader, deze camping. Heel rustig en prachtig gelegen!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Sabine S.jún 2026PluspuntenDe camping ligt centraal, waardoor je hem prima als uitvalsbasis kunt gebruiken om de omgeving te verkennen. Zo ligt Schwerin niet ver weg en is ook Wismar goed te bereiken. De sanitairgebouwen zijn nieuw en schoon. Op het tentterrein zijn toiletten voor tussendoor en een afwasplaats. De camping is niet groot. Het strandbad heeft een badmeester. Je kunt meters ver het water in lopen voordat het dieper wordt. Ideaal voor kleinere kinderen.MinpuntenDe beschrijving op internet suggereert dat .Het strand, dat tevens het openluchtzwembad van het dorp is, wordt in het voorseizoen om 18.00 uur gesloten. Je kunt dus niet langs het water wandelen. Buiten het strandbad wordt het meer omringd door een rietkrans. Het tentenveld ligt direct aan de doorgaande weg en is vanaf de weg zichtbaar. ’s Nachts hoor je de snelweg...12 dagen op het tentterreinDe camping wordt meestal gebruikt door doorreizigers. In het weekend komen hier op het tentenveld ook groepen bijeen om een gezellige tijd door te brengen.
Ideaal als „basiskamp” voor uitstapjes in de omgeving.
De sanitairgebouwen zijn modern en schoon.
Er is een klein kruidenierswinkeltje bij de receptie... en er is een broodjesservice. In het dorp zijn winkels te vinden.
Het bewaakte strand is gratis toegankelijk voor campinggasten. Het is echter ook het natuurlijke openluchtzwembad van het dorp. Jammer is dat het in het voorseizoen om 18.00 uur al sluit vanwege toezichtverplichtingen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Tiana S.jún 2026Pluspuntenschoon strand hondvriendelijk erg schoonMinpuntenBij een strandbar moet je soms even wachten, maar we zijn tenslotte op vakantie ;)Echt geweldig, een echte aanraderDit is onze tweede keer hier, we komen zeker terug
Alles is supernetjes en schoon
Een echte aanraderAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Michael S.jún 2026PluspuntenGeweldige sanitaire voorzieningen, gelegen aan het meerMinpuntenSoms het weer😉Geweldige camping, fantastische ligging aan het meerCamping op een uitstekende locatie, vriendelijke uitbater. Geweldige sanitaire voorzieningen.
We komen graag nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Janett R.máj 2026PluspuntenSchoon, goede prijs-kwaliteitverhouding, iedereen super aardig, alles perfect!Minpunten-Sterk aanbevolenEcht een geweldige camping die we zonder voorbehoud kunnen aanbevelen! Er zijn talloze sportmogelijkheden, dus voor ieder wat wils. We waren vooral onder de indruk van de geweldige strandbar met eerlijke en betaalbare prijzen.
Het strand is prachtig en nodigt uit om te ontspannen. De zonsondergangen... zijn een absoluut hoogtepunt - ze zorgen voor fantastische foto's die je doen denken dat je op Ibiza of een andere exclusieve vakantiebestemming bent.
We hebben echt genoten van ons verblijf en waren helemaal tevreden. Eén ding is voor ons zeker: we komen terug! Onze volgende vakantie hier is al geboekt.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Klaus R.máj 2026PluspuntenZeer vriendelijk personeelMinpuntenGeenCampingEen prachtige camping zeer goed onderhouden en schoon, sanitair etc. alles in topconditie. IIAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Jürgen M.máj 2026PluspuntenDe hele campingMinpuntenEr was nietsEen heerlijk lang weekendWe werden heel vriendelijk ontvangen bij het inchecken.
Een hele mooie, zeer schone camping.
Ook het sanitair was erg schoon.
Het strand was geweldig. Het was zeer geschikt voor kinderen omdat het in het begin erg ondiep was.
Het water was erg helder en erg schoon.
Je kunt ook gemakkelijk naar Neustadt-Glewe lopen, dat duurt maar ongeveer 10 minuten.
We voelden ons zeer comfortabel en zullen zeker terug
terugkomen voor een langer weekend of twee.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Nancy F.máj 2026PluspuntenZeer goed onderhouden plek, aardig personeel, geweldig strand, schoon sanitairMinpuntenGeenGeweldige campingDit was onze 3e keer op deze camping en we zullen keer op keer teruggaan.
Pure ontspanning!!!!!
Gewoonweg geweldige locatie, prachtig meer, alles perfect!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Madeline B.máj 2026PluspuntenVoor ons was het de eerste keer op de camping, het was ons aangeraden door veel vrienden en familie en niemand beloofde te veel. Alles is ons zeer goed bevallen. Bij het inchecken was iedereen vriendelijk en gaf ons een goede uitleg. Het geheel was erg schoon en goed onderhouden, het sanitair was ook erg schoon. De bar was ook erg goed. Voor ons was het een allround geslaagd weekend op camping Barracuda Beach. We komen terug met vrienden in septemberMinpuntenGeenSuper campingVoor ons was het de eerste keer op de camping, het was ons aangeraden door veel vrienden en familie en niemand beloofde te veel. Alles is ons zeer goed bevallen. Bij het inchecken was iedereen vriendelijk en gaf goede uitleg. Het geheel was erg schoon en goed onderhouden, het sanitair was ook erg schoon. De bar was ook erg goed. Voor ons was het een allround geslaagd weekend op camping Barracuda Beach. We komen terug met vrienden in septemberAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Denn I.máj 2026PluspuntenMeer, kampeerplaats, sanitaire voorzieningenMinpuntenGeenSuper campingEen hele fijne camping met prima sanitair en vriendelijk personeel.
Kleine suggesties voor verbetering werden direct doorgevoerd.👍🏻
Een echte aanrader, komen altijd graag terug.
Groeten DennisAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Elke w.máj 2026PluspuntenZeer vriendelijk en beleefd.MinpuntenEr zijn geen nadelenGeweldige campingErg aardig personeel, mooie camping, vooral het sanitair is erg mooi en schoonAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Silke O.máj 2026PluspuntenErg mooie camping, geweldige ligging en de plaatsen zijn erg groot, Het is ideaal voor kinderen omdat ze kunnen spelen en zich uitleven en het strand nodigt uit om te zonnebaden.MinpuntenIk heb niets te klagen.Camping van 18.05-23.05.2026We waren op de prachtige camping van 18.05-23.05.2026.
Zeer mooie faciliteit en alles zeer goed onderhouden.
Als je op vakantie gaat is er voor ieder wat wils, klein of groot.
Als dat nog niet genoeg is, kun je een uitstapje maken naar Schwerin, want dat is niet zo ver weg.
Ik kan je de dierentuin aanraden.
Wij waren zeer tevreden en omdat het ons zo goed bevallen is gaan we er in juli weer heen.
Kan deze camping alleen maar aanraden.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Dietmar M.máj 2026PluspuntenWe vonden het erg leukMinpuntenHeb geen klachten Alles was geweldigErg aardig personeel altijd behulpzaamAlles was geweldig we voelden ons zeer comfortabel we konden altijd praten met het personeel voor het sanitair en de douche faciliteiten kun je 5 sterren gevenAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Susen T.máj 2026PluspuntenLigging aan het strand, korte afstanden, eten op het strand dat erg lekker is, goed onderhouden complex, iedereen erg vriendelijk, elektriciteit en douches bij de prijs inbegrepenMinpuntenIk heb geenSterk aanbevolenDe camping is een echte aanrader, super goed onderhouden faciliteiten en ook de wasruimtes en toiletten zijn netjes. De directe ligging aan het strand is mega, wij liepen in 2 minuten van onze kampeerplaats naar het strand. Er is een beachbar op het strand met heerlijk eten en drinken, en de cocktails zijn een echte aanrader. Voor kinderen zijn er 2 leuke speeltuinen, een basketbalveld en een enorm voetbalveld. Wij komen zeker terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Sylke H.máj 2026PluspuntenWij waren al de 3e keer bij jullie.Ondanks extra parkeerplaats een prima parkeerplaats gehad.Ondanks mijn loopbeperking redelijk dicht bij het sanitairgebouw.Voordelig was ook de mail kort voor aankomst - vanwege de wegafsluiting en we werden meteen op de hoogte gebracht van de nieuwe route.SuppiMinpuntenWe vonden alles goed - geen nadelen.Bezoek tijdens de Dag van de HeerSanitair super schoon.personeel receptie en personeel erg vriendelijk.cultureel aanbod over Lord's Day super.het is ons weer erg goed bevallen.we komen zeker terug.volgende keer met onze kleinkinderen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Christian J.máj 2026PluspuntenErg aardig personeel, de groundskeeper Matze is echt een toffe gozer.MinpuntenZulke "nieuwe kampeerders" moesten hun perceel natuurlijk omheinen met fladdertapeSmall Bulli-bijeenkomstAl met al is Barracuda Beach nog steeds een must voor Bulli-rijders. We komen zeker terug. Eens kijken of onze Bulli's op de website te zien zijn.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Sabrina S.máj 2026PluspuntenRustige locatie, gemakkelijk te bereiken, mooi meer, strandbar, winkelmogelijkheden niet ver wegMinpuntenGeenKamperen voor de Dag des Heren 2026Zeer goed doordachte camping. Schoon sanitair.
Er was voor elk wat wils, speeltuintjes, prachtig strand, 's nachts werd de rust bewaard, heel ontspannend.
Toch was er leuke muziek bij de strandbar. Gewoon geweldig, we komen zeker terug 👍.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Angelika K.máj 2026PluspuntenOntvangst team Grootte staanplaats Ligging aan het meer Goede sanitaire voorzieningen Alles incl. prijzen Bar aan het strandMinpuntenHelaas een beetje buiten de gebaande padenEcht een geweldige plekHet was geweldig. Helaas natuurlijk nog steeds een beetje koud. De recreatiegebieden, tafeltennis, beachball enz. zijn geweldig.
Ik kom zeker terugAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Kirsten L.apríl 2026PluspuntenWe verbleven op 1 mei op jullie camping en zoals altijd hebben we weer erg genoten. We komen altijd graag bij jullie. Grote plaatsen en het sanitairgebouw is geweldig.MinpuntenGeen entdeckt🤷♀️Eerste meiEen prachtige plek en aardige mensen.
We kunnen niets bekritiseren.
Jullie zijn gewoon geweldig.
Tot de volgende keer.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Sven P.apríl 2026PluspuntenSuper sanitair, super aardig personeel, heerlijke broodjes, geweldige plek. Heel fijn allemaal.MinpuntenNietsEen heel fijn weekendEen erg leuke camping, supervriendelijk personeel, geweldig sanitair, veel evenementen, redelijke prijzen. Geweldige staanplaatsen,Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Deutsch
English
Nederlands
français
italiano
Español
български
босански
čeština
dansk
Ελληνικά
eesti
suomi
hrvatski
magyar
lietuvių
latviešu
norsk bokmål
polski
português
română
русский
slovenčina
slovenščina
српски
svenska
Türkçe