Fantastiskt
1 omdöme
Järnaviks Camping Recensioner
- Åke N.augusti 2025PositivaVilken fantastisk camping. Lugnet, havet och naturen är något av det vackraste jag upplevt. Campingen är lagom stor och platserna är är både stora och rymliga. Personalen var super trevlig och hjälpte oss komma till rätta när vi var på plats och de var alltid nära tillhands för att hjälpa och ge oss tips om vad vi kunde göra. Vi hyrde båt en dag och utforskade skärgården på egen hand vilket var jätte trevligt.NegativaI mina ögon finns där inget negativtHerrVi hade en vecka med fantastik väder, vi hade hyrt en campingtomt med el. Det var nära till färskvatten och latrin stationen. vi hyrde båt och utforskade skärgåden på egen hand vilket var jätte trevligt. Vi besökte resturangen ett flertal gånger vilket var en positiv upplevelse god mat till rimliga priser.Inga campare har markerat det här omdömet som hjälpsamt ännu. Vara den första!
Deutsch
English
Nederlands
français
italiano
Español
български
босански
čeština
dansk
Ελληνικά
eesti
suomi
hrvatski
magyar
lietuvių
latviešu
norsk bokmål
polski
português
română
русский
slovenčina
slovenščina
српски
svenska
Türkçe