3.4
Goed
65 beoordelingen

Ems-Marina-Camping Reviews

  • 5.0
    user image
    Rudolf J.juni 2026

    Ondanks het slechte weer
    Al met al heel, heel aardig
    en vooral behulpzaam personeel! De plek is erg schoon en ook het opruimen van de honden erfenissen zijn erg goed gedaan!
    Het stadje Leer is zeker een bezoekje waard!
    Mijn vrouw, mijn hond Lotti en ik waren zeer tevreden 👍👍👍👍👍
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    ELKE R.mei 2026

    Top camping
    We waren helemaal tevreden, heel schoon, mooie plaatsen, elke dag verse broodjes, 2 geweldige restaurants in de directe omgeving, heel rustig, een beetje afgelegen maar goed om te fietsen.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Wolfgang M.mei 2026

    Camping Ems-Marina Leer
    De camping bevalt ons erg goed, vooral de mooie ligging op het platteland. Het groen rondom is goed voor ons en onze kleine hond.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 5.0
    user image placeholder
    Berthold B.juni 2025

    De pure rust
    We werden vriendelijk ontvangen, de plaats die ons werd toegewezen was groot en de hele camping, inclusief het sanitair, was schoon. Met de fiets ben je zo in Leer. Ook verder gelegen bestemmingen bereik je gemakkelijk met de fiets. Het restaurant op de camping is zeer redelijk geprijsd en het eten smaakt prima. Wij kunnen deze camping alleen maar aanraden.
    Automatisch vertaald.
    1 kampeerder vond deze waardering nuttig.
  • 4.0
    user image placeholder
    Wolfgang B.oktober 2024

    Geweldige service, leuke ontvangst
    Eindelijk :) Ik denk dat we graag terugkomen. Bedankt voor de geweldige dagen.
    Automatisch vertaald.
    1 kampeerder vond deze waardering nuttig.
  • 1.0
    user image
    Axel F.juni 2024

    onvriendelijke operator
    Onverslaanbaar op het gebied van onvriendelijkheid. Zie nadelen. Ik heb 3 juni ingevuld als mijn verblijf, hoewel ik niet eens de kans had om de site te betreden. In dit geval was het dus gewoon een verplicht invulveld.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 1.0
    user image placeholder
    Simon Z.juli 2023

    Aanvragen van een ligplaats voor een boot
    Ik vroeg alleen of ik de camping of de jachthaven kon bezoeken. Ik kreeg een snotterig antwoord en natuurlijk een duidelijk nee. De camping was leeg.
    De camping was leeg, ik denk niet dat de goede man overweldigd was. Zoals ik al zei, de camping is geen aanrader. Duimen omlaag.
    Ik vraag me alleen af waarom de camping een jachthavencamping heet?
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 1.0
    user image placeholder
    peter c.september 2022

    Zeer onvriendelijke eigenaar, totaal ongeschikt.
    Zeer onvriendelijke eigenaar, totaal ongeschikt. Vies terrein, vies sanitair zijn gesloten van 12 tot 15 uur en laten je gewoon wachten tot er genoeg plek is. niet boeken
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 3.0
    user image
    Bernd L.september 2022

    Recreatie aan de Ems
    Voormalige en nu dichtgeslibde jachthaven, enkele permanente kampeerders, de twee sanitaire blokken lijken aan renovatie toe maar worden zeer goed schoongehouden. Douches worden afgerekend met een vooraf betaalde transponder, elektriciteit wordt eerst forfaitair aangerekend en daarna, indien nodig, naar...
    Automatisch vertaald.
    1 kampeerder vond deze waardering nuttig.
  • 4.0
    user image placeholder
    Elke J.augustus 2022

    Rustig en mooi, direct aan de Ems gelegen
    Zeer mooie en rustige locatie. Geweldig Texas restaurant om de hoek. Het personeel was erg vriendelijk, broodjesservice
    Automatisch vertaald.
    3 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 4.0
    user image placeholder
    Ingo M.december 2021

    Prachtig gelegen camping direct aan de rivier de Ems.
    Mooi gelegen camping direct aan de rivier de Ems. Sanitairgebouw wat ouder, maar schoon. Elektriciteit en water op de plaats, vuilwater helaas (nog) niet. WLAN (nog) niet beschikbaar, maar LTE-ontvangst goed. Grote, omheinde hondenren. Restaurant in de directe omgeving. Centrum Leer ca. 10 - 15 minuten...
    Automatisch vertaald.
    2 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 3.0
    user image
    Michael V.augustus 2021

    Ontspanning goed, locatie geweldig, sanitair gemiddeld
    De ontvangst is vriendelijk, de plaatsen zijn voldoende groen, maar de sfeer van de camping is wat gedateerd. De nadruk ligt meer op nieuwe huuraccommodaties dan op het moderniseren van het sanitair. San 1 is een moderne aanwinst, terwijl San 2 een jaren 80 charme heeft. Maar ze zijn allebei schoon....
    Automatisch vertaald.
    4 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 4.0
    user image placeholder
    Bernd M.oktober 2020

    Prachtig gelegen camping
    De camping is prachtig gelegen aan een meertje en de rivier de Ems. Leer is niet ver weg. Zeer gunstig gelegen voor fietstochten. Het sanitair is erg schoon en werd regelmatig schoongemaakt, wat erg belangrijk was tijdens de Corona periode. De broodjesservice was uitstekend. Verdere verbeteringen zijn waarschijnlijk gepland door het nieuwe management.
    Automatisch vertaald.
    3 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 5.0
    user image placeholder
    Max S.augustus 2020

    Snel, gezellig en vriendelijk
    De camping is overzichtelijk en goed aangegeven. "Zoek een leuke plek in de regio Igel". Klinkt goed. Ik had graag langer gebleven.
    Automatisch vertaald.
    3 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 4.0
    user image
    Barbara N.juli 2020

    Gezellig aan de Ems
    Snel antwoord op mijn e-mailverzoek. Geschreven in de avond, antwoord de volgende ochtend, aangekomen in de middag
    Automatisch vertaald.
    2 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 3.0
    user image placeholder
    Helge D.juni 2020

    Rustige plek om wandel- en fietstochten te beginnen
    De baan werd in 2018 overgenomen van een faillissement. Helaas kun je dit zien aan het veld. Sommige van de vaste staanplaatsen zijn nog erg verwaarloosd. Ons veld was meer zand dan gras.
    Je kunt echter wel zien dat de nieuwe exploitant eraan werkt. De staanplaatsen worden omringd door bomen en heggen,...
    Automatisch vertaald.
    3 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 3.0
    user image placeholder
    Dominik S.mei 2020

    Rustige plek met een geweldige locatie
    We waren op de site tijdens het Hemelvaartweekend. Het lijkt erop dat de huidige eigenaren de site hebben overgenomen van een failliet bedrijf en nu geleidelijk aan de site aan het bewerken zijn. Helaas ziet het er nog niet uit als een echt concept. Helaas is de speeltuin niet echt bruikbaar.
    Maar de...
    Automatisch vertaald.
    2 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 4.0
    user image
    Jürgen W.september 2019

    Geweldige tijd doorgebracht
    Zeer vriendelijke uitbaters en personeel, goed en schoon sanitair. Staanplaatsen groot en goed bereikbaar. Goed uitgangspunt voor uitstapjes en om rond te wandelen in Leer.
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
  • 1.0
    user image placeholder
    Hans N.augustus 2019

    De camping komt op de kleinste manier overeen met de reclame op internet.
    Nooit meer! De technisch manager laat zijn hond bijna altijd los op het terrein. Viel ons aangelijnde hondje aan . Dit gebeurde ook bij andere kampeerders. Er was geen verontschuldiging van de eigenaar die in de buurt was. De plaats is behoorlijk vervallen. Geen jachthaven, geen WLAN en de kinderspeelplaatsen zijn ook vervallen.
    Automatisch vertaald.
    Beantwoord door Ems-Marina-Camping 10 oktober 2019
    Geachte heer Nettekoven, het is jammer dat u de feiten zo onjuist, onwaar en onvolledig heeft weergegeven in uw recensie. Wij hebben het betreurenswaardige voorval persoonlijk en voldoende met u toegelicht en zijn van mening dat u een dergelijke negatieve all-round aanval niet verdient. Met vriendelijke groet, EMC
    Automatisch vertaald.
    2 kampeerders vonden deze waardering nuttig.
  • 5.0
    user image placeholder
    Sabine B.augustus 2019

    Leuk weekend op een mooi gelegen camping
    Zeer aardige ontvangst door de beheerders van Campingpaltzes, goede ligging direct tegenover het stadje Leer. Snackbar direct op de kampeerplaats, restaurant Texas Ranch direct ernaast, je kon broodjes bestellen voor het ontbijt, het is ons erg goed bevallen, we komen graag terug!
    Automatisch vertaald.
    Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!