Zeer goed
928 beoordelingen
Komfortcamping Senftenberger See Reviews
- Gerd M.Juni 2026Vakantie met de camperWe waren erg enthousiast en we komen in juli weer terug met onze nicht en neef.
De hele infrastructuur heeft indruk op me gemaakt.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Carsten W.Juni 2026Zeer goedZeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, mooie staanplaatsen, zeer goede hygiëne in de sanitaire voorzieningen, over het algemeen een zeer nette campingAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Sonja B.Juni 2026Een heel mooie, hondvriendelijke plekDe staanplaatsen zijn lekker groot en op een interessante manier aangelegd. De sanitaire voorzieningen zijn schoon en zeer modern ingericht.
We hadden een grasrooster op onze staanplaats, wat we de volgende keer liever niet meer willen, omdat onze zolen en stoelpoten beschadigd zijn geraakt. Maar dat kan iedereen natuurlijk zelf beslissen.
Het personeel is ook super vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Gaby B.Juni 2026Een bezoek aan een prachtige omgevingHet personeel is geweldig; de sanitaire ruimtes zijn over het algemeen schoon en goed onderhouden.
In de douche voor mindervaliden zou er misschien achter het toilet schoongemaakt moeten worden. Al het andere was schoon. En we zijn dankbaar dat we daar konden douchen, omdat mijn man hulp nodig heeft... bij het wassen...
Het enige punt van kritiek is dat de plek waar wij en onze bevriende echtparen stonden niet zo goed onderhouden was: het gras stond hoog en had misschien voor onze aankomst gemaaid moeten worden. Verder was alles top. We komen graag nog eens terug.
Met vriendelijke groeten
Gaby BlumAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Thomas B.Juni 2026PluspuntenCentraal gelegen, goed onderhouden groenvoorzieningenMinpuntenDe internetverbinding is slecht; de doucheruimtes zouden ruimer mogen zijnMidden in het SpreewaldEen goed onderhouden en prachtig gelegen camping.
Centraal gelegen, midden in het Spreewald.
Perfect om de omgeving te verkennen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Thomas B.Juni 2026MinpuntenHeel duurGoed, maar te duurZeer mooie ligging, schone sanitaire voorzieningen, vlakke staanplaatsen, broodjesservice, dicht bij het waterAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Kalle L.Juni 2026Geweldige kampeerplaatsGeweldige plek, groot perceel, zeer schone en moderne sanitairgebouwen. We komen zeker nog eens terugAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Silke M.Juni 2026MinpuntenEr is geen hondendouche aanwezigVakantie 2026De plek was prima. Maar het gras had wel gemaaid mogen worden voordat we onze tent opzetten. Bij de waterplaats stond het gras erg hoog.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Brigitte & Bernd W.Juni 2026PluspuntenGoede fietspaden, toegang tot het strandMinpuntenEr is geen mogelijkheid om drankjes te kopen; dit kan alleen bij de kiosk/eetgelegenheden. De openingstijden variëren per seizoen en dag van de week. Mogelijk zijn er ook automaten!PinkstervakantieAankomst met een vriendelijk onthaal, voldoende parkeerplaatsen om in te checken. Staanplaatsen naar keuze met graszoden of grasveld. Zonnige en schaduwrijke plaatsen beschikbaar. Rondelle zeer geschikt als je meerdere staanplaatsen bij elkaar wilt hebben. Sanitaire voorzieningen zijn schoon, goed uitgerust,... er is altijd plaats en ze zijn toegankelijk met een chip. Toegang tot het strand met eigen sleutel op verschillende plaatsen. Personeel bij de kiosk en in het restaurant erg vriendelijk. Helaas is het, afhankelijk van de openingstijden en de dagen van de week, niet mogelijk om drankjes te kopen. Het zou de moeite waard zijn om eventueel extra automaten aan te bieden. Fietspaden en verbindingen zijn uitstekend. Er zijn onderweg veel mogelijkheden om even te pauzeren in bistro's en restaurants. Veel uitstapjes die vooral met de fiets goed te bereiken zijn. Overal zijn veel fietsenrekken. Uitchecken verloopt vlot en ook zeer vriendelijk.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Burkhard G.Juni 2026Geweldige camping. Mooie omgevingEen heel fijne vakantie. We komen snel weer terug en zullen de camping en het merenlandschap zeker aanbevelen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Werner J.Juni 2026Geweldige plek op een prachtige locatieWe voelden ons meteen op ons gemak. De camping was bij aankomst weliswaar volledig volgeboekt, maar het was nergens krap of lawaaierig. De sanitaire voorzieningen waren erg schoon en voldeed prima. De camping is mooi aangelegd in veel kleinere zones. Ook het gedeelte voor de vaste kampeerders was erg... schoon en goed onderhouden. De ligging, direct aan de Senftenberger See, is geweldig; ook voor onze hond was er genoeg ruimte aan het meer. Er zijn goede mogelijkheden om uit eten te gaan in de directe omgeving. Het weer was ook perfect, maar dat terzijde.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Enrico E.Juni 2026PluspuntenGeweldige omgeving, geweldige camping, heel vriendelijke mensenMinpuntenHet is te ver weg om er elk weekend naartoe te gaanHet was heel leukWe waren er voor het eerst en komen zeker nog eens terug. De staanplaatsen zijn lekker groot en goed onderhouden, deels met schaduwrijke bomen. Het personeel was erg vriendelijk en we voelden ons meteen op ons gemak. Er is een klein winkeltje waar je kunt kopen wat je vergeten bent + een broodjesservice,... de eigenaren waren ook erg aardig. Er zijn 3 sanitairgebouwen, in alle drie was het altijd schoon, maar het middelste, dat het nieuwste is, heeft ons helemaal overtuigd, met een mooie spoelkeuken, kookplaten en zelfs ovens waren er en je kon aparte vakken in een koelkast huren (voor mensen met een tent echt super). De douches waren echt geweldig (zo hebben we het nog niet eerder meegemaakt); elke cabine had naast de douche ook een eigen wastafel en een föhn.
Er is zelfs een kinderbad.
Al met al waren we erg enthousiast.
De prijs-kwaliteitverhouding was prima.
Lief team van de camping, ga zo door en tot de volgende keer.
Groeten, Enrico en SilvanaAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Ralf P.Juni 2026PluspuntenZeer goede ligging: dicht bij de stad, direct aan het meer, fietspaden direct bij de campingMinpuntenGeenWe hebben het hier erg naar onze zin gehad.Een zeer mooi aangelegde camping met zichtbeschermende heggen en bomen. De sanitaire voorzieningen zijn zeer goed onderhouden en van hoge kwaliteit. De ligging direct aan het meer is ideaal voor fietstochten.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- David S.Mai 2026Een heerlijk weekend gehad!We hadden een al met al zeer aangenaam verblijf op uw camping. De camping was schoon en goed onderhouden, het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. We hielden vooral van de rustige sfeer en de prachtige locatie. We voelden ons erg op ons gemak en komen graag nog eens terug. Hartelijk dank voor de fijne tijd!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Roman S.Mai 2026PluspuntenSchitterende locatie, goede indeling van het veld, moderne sanitaire voorzieningenMinpuntenGeenSuper campingSupercamping, vriendelijk personeel, schone moderne sanitairgebouwen, voldoende grote plaatsen met stroom-, water- en afvalwateraansluiting.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- ferdinand M.Mai 2026eens en opnieuwzeer vriendelijk, flexibel personeel, prima sanitair, ruime plaatsen, fijne kiosk en uitstekende broodjesservice door mw andreaAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Cornelia S.Mai 2026PluspuntenSuper fietspaden en grote merenOntspannen vakantieWe hadden een geweldige kampeerplaats. Alles verliep soepel. Het sanitair was modern en schoon. Als je rust en ontspanning zoekt, ben je hier in zeer goede handen. We komen graag nog eens terugAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Heike H.Mai 2026PluspuntenDicht bij het water, alles bereikbaar met de fietsMinpuntenCatering te weinig op het pleinKorte vakantiePlaats en netheid zeer goed, parkeerplaats geweldig, enige wat we zouden missen voor een langer verblijf, kiosk aanbod veel te weinig, openingstijd te kort, gastro met biertuin te weinig, gesloten van Pinkstermaandag omdat goederen waren allemaal ... werkt helemaal niet. Maar voor een korte vakantie primaAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Volkmar F.Mai 2026VakantieWe vonden het erg leuk, super aardig en bekwaam personeel, alles erg schoon. Zeer centrale ligging.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Familie M.Mai 20265 sterrenSuper camping, geweldige ligging, zeer schoon sanitair, winkeltje met broodjesservice, restaurant, heerlijk ijsje op de boulevard,
Suggestie voor verbetering: de schoonmaaktijd 's ochtends voor het grote sanitairgebouw zou 7 uur moeten zijn.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!