Zeer goed
461 beoordelingen
Pullman-Camping Reviews
Markus K.juni 2026PluspuntenVlak naast Pullman CityMinpuntenGeen nadelenEen overnachtingWe hebben er erg van genoten; de sanitaire voorzieningen zijn in uitstekende staat. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. We komen zeker nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Sabine F.juni 2026PluspuntenGeweldige plaatsen, goed onderhouden, mooie sanitaire voorzieningen, vriendelijk personeel.MinpuntenDe eerste nacht was het wat luidruchtiger, maar de tweede nacht was daarentegen heerlijk rustig!Mooie, goed onderhouden campingGeweldige camping, schone sanitaire voorzieningen en vriendelijk personeel. Geweldige ligging ten opzichte van Pullman CityAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Lieve V.juni 2026PluspuntenXMinpuntenXNice quiet camperplaceWe were looking for a camperplace for one night on our way home and found this surprisîng camping just near the Pullman City, the lady was very nice and helpful to explain the restaurants nearby and the free evening access to the Wildwest city, the showers were very clean, it’s a nice peaceful place to stay.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Bruno G.juni 2026PluspuntenDe warmte van het personeel en de hele flair van de plekMinpuntenSlechts 2 PisoarsSamenvattingGeweldig veld, vriendelijk personeel, schone faciliteiten, korte afstand tot de stroomkastAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Bianca B.juni 2026PluspuntenDirect bij de ingang van Pullman CityMinpuntenPlaatsen deels zeer hellendAlles is in ordeZeer vriendelijke ontvangst
Een nacht voor de slagboom
liet niets te wensen over.
Alles wat je nodig hebt was aanwezig.
Hartelijk dank!
We komen zeker terug 😄.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Frank H.mei 2026PluspuntenWe vonden vooral de nabijheid van de wasruimte erg prettig.MinpuntenBestaat niet....Campercamping in Pullman CityErg aardig personeel, de camping is erg goed onderhouden en de sanitaire voorzieningen zijn goed uitgerust. Wij waren op doorreis en maakten van de gelegenheid gebruik om Pullman City Westernstadt te bezoeken.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Gisela G.mei 2026PluspuntenSanitaire voorzieningen, check in/out Gezelligheid, nabijheid van de westelijke stad Standplaatsen met zon en schaduw, elektriciteit inbegrepen in de prijs. Netheid op de hele camping.MinpuntenDe oprit naar de lagere staanplaatsen is niet niet verhard bij droog weer erg stoffig.Western Camping🤠Alles beschreven in de voordelen
Goede plek
Interessant door de westelijke stad gratis toegang vanaf 17u met live muziek entertainment
van 18-22u. Geen geluidsoverlast op de camping door Pullman City.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Markus M.mei 2026PluspuntenOngecompliceerde aankomst en vertrek Schoon sanitair Vriendelijk personeelMinpuntenEr zijn geen nadelenKlein maar machtigZeer mooie en rustige camping.
Alles wat je nodig hebt is aanwezig.
Zeker goed, ook zonder een bezoek aan Pullman City.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Steffi P.mei 2026PluspuntenDe kinderen en wij zijn dol op deze camping. Altijd vriendelijk personeel en schone toiletten en toiletten en douches.MinpuntenEr is geenEén plusWe komen minstens een keer per jaar en voelen ons altijd erg goed verzorgd. Bedankt voor de heerlijke tijd bij jullieAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Karin R.mei 2026PluspuntenTegenover de westelijke stad Pullman City Schoon sanitair Hondvriendelijk Rustig ondanks evenement aan de overkantMinpunten-Geweldig voor een bezoek aan Pullman CityMooie camping tegenover de westelijke stad. De plaatsen zijn groot genoeg. Sanitair schoon. Alles netjes.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Geri W.mei 2026PluspuntenHeel aardig, beleefd personeel en mooie schone plaatsen. Sanitair was altijd schoon!MinpuntenEr zijn er geen!!!Nogmaals, alles was perfect!De camping is gewoon perfect, vooral als je reist met je hond(en)!
We komen hier al zo'n 10 jaar meerdere keren per jaar en zijn nog nooit teleurgesteld!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Nicole G.mei 2026PluspuntenEenvoudige aanpak Eén afvoer voor grijs water Eenvoudige maar schone toiletruimte Schone nieuwe doucheruimte Broodjesservice Koude dranken Dicht bij de westelijke stad Alpaca wandelingMinpuntenIn de nieuwe douches had je had een kleine scheidingswand kunnen zijn zodat dingen niet nat worden.Super plekToegang is geweldig, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Broodjesservice, kleine koelkast met koele drankjes.
Je krijgt fooien voor excursies en de westerse stad ligt er tegenover. Maar daar merk je echt niets van. Zeer mooie rustige kampeerplaats.
Afvalwater legen heel makkelijk met veel ruimte. We komen altijd graag terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Georg M.mei 2026PluspuntenDe eerste keer was het personeel van het hele personeel, of dat nu voor de toilet- en douchefaciliteiten was of voor de buitenfaciliteiten. En de zeer mooie, schone camping.MinpuntenEr was geenHet was weer een erg leuke tijdHet personeel was erg vriendelijk, behulpzaam en attent. Schone douche- en toiletvoorzieningen, het hele buitenterrein was schoon. Zeer mooie staanplaatsen.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Claudia M.mei 2026PluspuntenZeer hartelijke aard van het personeelMinpuntenniets om te bekritiseren.Bijeenkomst VS voor auto'sWe waren met vier vrouwen op camping Pullman City en voelden ons helemaal op ons gemak. We willen vooral de ongecompliceerde en vriendelijke organisatie benadrukken: We konden zonder problemen van plaats ruilen met een andere gast - hij wilde het wat rustiger, wij stonden liever in het centrum van de... actie. Hartelijk dank voor deze flexibele en ongecompliceerde organisatie!
Het sanitair was schoon en alles was perfect. De service met de vooraf bestelde ontbijtbroodjes was ook geweldig - ze werden meteen aangeboden zodat je er niet eens over na hoefde te denken.
We hebben een geweldige tijd gehad en komen graag nog eens terug!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Susanne H.mei 2026PluspuntenDe vriendelijkheid bij de receptie en de netheid van de douches en toiletten 🚽MinpuntenGeenSuper CPWe komen al 15 jaar naar deze site tijdens de US Car Meeting. We voelen ons er ongelooflijk op ons gemak, het personeel is allemaal vriendelijk en goedgehumeurd.
De sanitaire voorzieningen zijn buitengewoon schoon. De hele camping is schoon en goed onderhoudenAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Ulrich F.mei 2026PluspuntenLeuke plek om te ontspannen. Vriendelijke serviceMinpuntenGeenCampingZeer rustige, schone en mooie camping.
Super service, aardig personeel!
Komen graag terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Hans K.mei 2026PluspuntenSchoon sanitair. Zeer vriendelijk personeel en de plaatsen zijn goed voorzien van water en elektriciteit.MinpuntenNiets om te bekritiserenZeer mooie plek, kan worden aanbevolenPrachtig gelegen camping met zeer schoon sanitair en goed onderhouden groenvoorzieningenAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Beate A.mei 2026PluspuntenAllesMinpuntenEr waren geen nadelen voor mijZeer mooie campingEen hele leuke camping. Het washok ziet er vrij nieuw uit en is erg mooi en schoon. Ook de toiletten. De receptiemedewerkers zijn erg vriendelijk. Je voelt je hier meteen op je gemak. Ik kom graag nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Carsten S.mei 2026PluspuntenHet schone sanitair, het zeer vriendelijke personeel en de kampeerplaatsen zijn voorzien van water en elektriciteit in de buurt.MinpuntenGewoon niets om over te klagen :=))Zeer mooie plek, al met al kunnen we de camping van harte aanbevelenCamping Pullman
Geweldige locatie voor alle vrijetijdsactiviteiten, we zijn er meerdere keren per jaar en komen altijd graag terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Daniel B.mei 2026PluspuntenAardig personeel en erg schoonMinpuntenGeenGewoon geweldigErg leuk verblijf met mijn kleine jongens.
We sliepen in de ton.
Het lijkt klein op het eerste gezicht. Maar het was heel ruimAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!