Zeer goed
5002 beoordelingen
Falkensteiner Camping Grubhof Reviews
- Alex K.juni 2026PluspuntenEcht een mooie campingMinpuntenHet reserveringsproces verliep erg slecht; de prijs voor één nacht met een gewone auto en een kleine tent is te duurMooie camping met wat tekortkomingen op organisatorisch vlakHet reserveren van de camping was ontzettend vervelend: online was het volgeboekt, niemand nam de telefoon op, en pas via de reserveringshotline lukte het toen ik voor de tweede keer belde. De eerste keer konden ze me niet helpen en waren ze ook vergeten me terug te bellen.
De jonge Oostenrijkse dame... bij de receptie was echter erg vriendelijk en bekwaam; daar verliep alles snel en soepel.
MAAR: hoewel de camping blijkbaar volgeboekt was, was nog niet eens een kwart van het tentterrein bezet.
En de prijs is ook niet gerechtvaardigd: meer dan 40 euro per nacht voor een kleine tent en een gewone auto.
Maar de camping zelf is erg mooi.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Christian G.juni 2026PluspuntenDe XXL-zwembaden zijn echt waanzinnig. Ook de Wellness Alm was een absoluut hoogtepunt.MinpuntenEr was absoluut niets op aan te merken. Een klein verzoekje: misschien een paar kettlebells aanschaffen voor de fitnessruimte en nog een waterdispenser.TopvakantieEcht een van de beste campings waar ik ooit ben geweest. Geweldige service, uitstekende voorzieningen, behulpzaam personeel. Er was absoluut niets waar ik iets op aan te merken had. We komen zeker nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Iris D.juni 2026PluspuntenHeel schoon en goed onderhouden, supervriendelijk personeel, geweldige voorzieningen, vooral de sanitaire voorzieningen zijn absoluut top!!! Het restaurant is ook erg goed. En het allerbeste is de prachtige ligging met wandelmogelijkheden direct vanaf de camping. SMinpuntenNietsFantastischWe zijn helemaal weg van de Grubhof!
Vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, de uitrusting en netheid van de sanitaire voorzieningen, en de prachtige ligging, waardoor we meerdere keren per dag met onze honden konden wandelen, hebben grote indruk op ons gemaakt.
We komen zeker nog eens terugAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Gordon H.juni 2026PluspuntenDe ligging is uitstekend, met tal van fietsroutes en wandelmogelijkheden. Het landschap is prachtig. De douches en sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en altijd schoon. Leuk restaurant, hoewel de vliegen wel vervelend zijn.MinpuntenDe wasfaciliteiten zijn goed, maar er zouden mededelingen moeten worden opgehangen waarin wordt gevraagd de was tijdig op te halen. Meer ruimtes die uitsluitend voor volwassenen bestemd zijn.UitstekendDit is een zeer goede, goed beheerde camping. De ligging is fantastisch. Alle voorzieningen zijn van goede kwaliteit en worden goed onderhouden. Een schone, goed beheerde camping.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Wil T.juni 2026PluspuntenZeer ruime plaatsen, grote toiletten en de doucheruimtes zijn altijd schoon en zo groot als je ze alleen in films zietMinpuntenDe minimarkt was echt miniOngelooflijkHet is inderdaad een topcamping, met de enorme plaatsen en de netheid op het hele campingterreinAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Ursula C.juni 2026PluspuntenEen prachtige liggingMinpuntenHelaas wonen we te ver uit elkaar om vaker op bezoek te kunnen gaanOnze favoriete campingDe camping ligt heerlijk rustig aan de Saalach, midden in een prachtig berglandschap langs de Tauern-fietsroute.
Er zijn zowel op de camping zelf als op loopafstand diverse winkels.
De mogelijkheden voor uitstapjes zijn eindeloos.
De sanitairgebouwen zijn goed verdeeld en zeer goed onderhouden. Het... enige kleine minpuntje was dat twee douches gesloten waren. Hierdoor ontstonden er wachttijden.
Het team bij de receptie is erg behulpzaam en de camping is goed onderhouden.
De indeling in zones is een goed idee (dat vind ik in ieder geval, als hondenbezitter).
We komen zeker nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Ursula C.juni 2026PluspuntenEen prachtige liggingMinpuntenHelaas wonen we te ver uit elkaar om vaker op bezoek te kunnen gaanOnze favoriete campingDe camping ligt heerlijk rustig aan de Saalach, midden in een prachtig berglandschap langs de Tauern-fietsroute.
Er zijn zowel op de camping zelf als op loopafstand diverse winkels.
De mogelijkheden voor uitstapjes zijn eindeloos.
De sanitairgebouwen zijn goed verdeeld en zeer goed onderhouden. Het... enige kleine minpuntje was dat twee douches gesloten waren. Hierdoor ontstonden er wachttijden.
Het team bij de receptie is erg behulpzaam en de camping wordt goed onderhouden.
De indeling in zones is een goed idee (dat vind ik in ieder geval als hondenbezitter).
We komen zeker nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Stepan K.juni 2026PluspuntenUitstekende dienstverlening en liggingMinpuntenControle op onderkoeling bij aankomstDe heerUitstekende service, nieuwe en schone voorzieningen, mooie ligging en voldoende ruimte tussen de staanplaatsenAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Christine E.juni 2026PluspuntenSuper schoon en prachtig gelegenMinpuntenQua prijs is het natuurlijk wel aan de hoge kant, maar je krijgt er ook veel voor terugAbsoluut een aanrader!Ik ken Lofer al vele jaren. Dit was mijn eerste keer op de camping. En het was zo leuk dat ik op de terugweg meteen nog twee nachten heb geboekt. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam en het eten in het restaurant is ontzettend lekker! De sanitaire voorzieningen zijn super schoon! Ook geweldig voor mijn hond: je kunt direct vanaf de camping allerlei wandelingen maken.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Benny G.juni 2026PluspuntenVeel ruimte Prachtige ligging Schoon sanitairMinpuntenGeen2Prachtige locatie, vriendelijk personeel en heerlijk schone sanitaire voorzieningen. Een echte aanrader.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Lothar S.juni 2026PluspuntenDe ligging direct aan de Saalach is prachtig, de standplaatsen zijn ruim, het personeel is vriendelijk en de sauna is erg mooi.MinpuntenNiet alle sanitaire voorzieningen zijn in gebruik, er is een duidelijk merkbaar tekort aan personeel bij de receptie.Helaas niet meer zo goed als vroegerWij kenden camping Grubhof al voordat deze bij de Falkenstein-groep kwam. Het is nog steeds een mooie camping op een prachtige locatie – de saunaruimte is top en goed onderhouden. Helaas lijkt het personeelsbeleid bij Falkensteiner ertoe te leiden dat er vooral bij de receptie zo bezuinigd wordt dat... er, waar vroeger twee mensen zaten, nu nog maar één persoon zit, wat leidt tot overbelasting van deze persoon en tot langere wachttijden bij de receptie. De medewerksters doen hun uiterste best om in deze situatie vriendelijk te blijven, maar je merkt dat ze gestrest zijn.
De sanitairgebouwen zijn schoon, maar helaas zijn ze niet allemaal bruikbaar.
Falkensteiner zou de personeelsbezetting dringend moeten herzien – in voorgaande jaren verdiende de camping onze hoogste beoordeling – maar de receptie is een cruciaal punt voor een camping – wie hier te veel wil bezuinigen, verliest aan klanttevredenheid.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Simone G.juni 2026PluspuntenPrachtige ligging direct aan de rivier de Saalach. Zeer mooie, ruime sanitaire voorzieningen, grote, afgescheiden en geluiddempende toiletten en douches. Zeer schoon en goed onderhouden. Ruime staanplaatsen.MinpuntenWe hadden twee staanplaatsen gereserveerd. Ondanks dat we herhaaldelijk hadden gevraagd om naast elkaar te mogen staan, kregen we bij aankomst te horen dat dat niet mogelijk was. Dat was een schok voor ons, aangezien we tenslotte samen op vakantie wilden gaan. Gelukkig was er een bekwame medewerkster aanwezig die dit bij de tweede aanmelding had opgemerkt, en kregen we vrije, naast elkaar gelegen plaatsen aangeboden. Het liep dus goed af. Toch willen we dit even vermelden, omdat het voor ons onbegrijpelijk was dat er, ondanks herhaaldelijk vragen en melden van onze kant dat dit een voorwaarde was voor onze komst, geen staanplaatsen naast elkaar beschikbaar waren.Zeer goed onderhouden campingWe zouden graag nog eens terugkomen, want de camping beviel ons erg goed. De volgende keer zouden we echter wel even bellen om een aantal zaken te regelen die voor ons belangrijk zijn.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Kirsten D.juni 2026PluspuntenGeweldige locatie, fantastische badkamers, goed restaurant.MinpuntenReceptieKirstenLange wachttijden bij de receptie – soms wel meer dan 30 minuten – wat niet werd geholpen door het feit dat slechts één van de twee medewerkers klanten hielp terwijl de rij tot buiten de deur reikte.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Irene B.juni 2026PluspuntenDe omgevingMinpuntenHet personeel bij de receptie en in het winkeltje was niet vriendelijkErvaringIn eerste instantie vriendelijk ontvangen door een jonge dame
Ook fijn dat we eerder op het tentenveld terecht konden
Ik had in maart al gereserveerd en aangegeven waar we wilden staan
Bij aankomst konden ze ons niet vertellen waar we zouden komen te staan
Er waren dus nog wat plekken vrij
Uiteindelijk... een plek gevonden
Hier Abdulmutallab geen wifi; dit een paar keer aangegeven bij de receptie; iemand daar gaf aan dat ze ermee bezig zijn
Na enkele dagen weer terug daar; andere collega’s wisten er niets van en ze gaven aan dat we maar naar een andere plek moesten gaan
Je gaat toch na 1 week niet verhuizen voor nog een week
Daarmee los je het probleem niet op
Ook bij de winkel is de heer daar niet echt vriendelijk en het jonge meisje, dat waarschijnlijk nog moet worden ingewerkt, zegt helemaal niets
Erg jammer, we komen hier al enkele jaren en hebben dit nog nooit zo meegemaakt; iedereen was altijd erg vriendelijk en beleefd
Ook een dame die achter de balie zit straalt geen vriendelijkheid uit; je komt al binnen en ze kijkt je aan met een blik
Zo ontvang je toch niemand
Dit ook van meerdere mensen op de camping gehoord
Erg jammer dat het zo is veranderd
Hopelijk doen jullie er iets mee en blijven mensen terugkomen naar deze mooie plek
En voelen we ons weer welkom. Ik vind de prijs van het tentenveld in verhouding tot de gewone plaatsen erg hoogAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Daniela M.juni 2026PluspuntenDe ligging en de omgeving zijn geweldig – ontspanning en rustMinpuntenHelaas zijn er te weinig plaatsen voor hondenbezitters – in de hondenzone staan ook kampeerders zonder hond, wat de keuze aan plaatsen nog verder beperkt. Het zou wenselijk zijn als er nog 1 of 2 straten met honden zouden zijn – er zijn nu eenmaal heel veel kampeerders met een hondEen heel mooie campingDe camping ligt prachtig verscholen in een berglandschap, met volop mogelijkheden voor mooie wandelingen. Het personeel is erg vriendelijk en het restaurant serveert heerlijke gerechten tegen redelijke prijzen. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en schoon. Ook de markt op dinsdag is een aanrader;... daar kun je regionale producten van hoge kwaliteit kopen.
Helaas zijn de plaatsen voor kampeerders met een hond erg beperkt; hier zou een groter aantal wenselijk zijn, vooral omdat ook kampeerders zonder hond in deze zone terecht kunnen – dat beperkt de keuze nog meer.
We komen graag nog eens terug.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Deryck and Jane B.juni 2026PluspuntenRuim terrein aan de rivier. Prachtig uitzicht op de bergen. Gemakkelijke toegang tot fiets- en wandelpaden. Dicht bij Lofer. Uitstekende was- en sanitaire voorzieningenMinpuntenWe konden niets vinden om op aan te merkenKamperen met auto en tentDit is een goed gelegen en zorgvuldig en doordacht beheerde camping. Het kampeerterrein is ontspannen en rustig. Precies wat we zochten.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Daniel S.juni 2026PluspuntenLocatie, netheid, vriendelijk personeel, toegankelijkheid, grote staanplaatsenMinpuntenGeenDroomachtige time-outHet was ons eerste verblijf op camping Grubhof. We werden heel vriendelijk ontvangen zodra we aankwamen. Het inchecken verliep vlot en de kampeerplaats die we kregen toegewezen was fantastisch.
Het landschap is gewoonweg prachtig en is naar mijn mening vanaf elke kampeerplaats te zien.
De sanitaire voorzieningen... waren altijd schoon en van de hoogste standaard.
We komen zeker terug.
Hartelijk dank aan het hele team voor het creëren van de perfecte omstandigheden voor een ontspannen en rustgevend verblijf.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Georg M.juni 2026PluspuntenKan geen voordelen noemenMinpuntenWeide niet gemaaid,, broodjes in de winkel oneetbaar, drankjes tegen woekerprijzen, eten matig en te duur, receptie deels overbelast, slagboom bij de ingang herkende kenteken niet,,,komt niet weerNiet meer wat het geweest is, sinds er een nieuwe eigenaar is, is alles anders.Veel erger dan twee jaar geleden, we waren er met 4 campers, elk had een andere prijs per plaats.
Eenpersoons was duurder dan toen in de camper.Automatisch vertaald.1 kampeerder vond deze waardering nuttig.
Jsecond E.juni 2026PluspuntenZeer schoon sanitair met dagelijkse schoonmaak Ook voor stagiaires met een klein budget echt goed geschikt, prijs prestatie 10/10 baba zeg ik Veel te ontdekken in de omgeving en op minder dan een uur van SalzburgMinpuntenDouches konden niet worden aangepast of de temperatuur schommelde sterkGeweldig leuke tijd :)Zeer schoon sanitair met dagelijkse schoonmaak, goed gelegen, want er is veel te ontdekken in de omgeving en ook Salzburg ligt op minder dan een uur rijden. Wij verbleven er 3 nachten als twee stagiaires en voor ons budget was het gewoon mega.
Het enige minpuntje was dat niemand had gecontroleerd hoe/of de douches aangepast konden worden.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Julia F.juni 2026PluspuntenGeweldige plaatsen met veel ruimte, direct aan het water, erg mooi en schoon sanitairMinpuntenGeen, alles is geweldig!Mooie camping op het plattelandPrima plaatsen met veel ruimte, direct aan het water, heel mooi en schoon sanitair, direct aan het water.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!