Zeer goed
118 beoordelingen
Campingplatz Hatten Reviews
- Dirk H.juni 2026PluspuntenAlles rondomMinpuntenIs er niets?RecessieEen prachtige en rustige camping! We hebben hier een paar dagen volkomen tot rust kunnen komen. De staanplaatsen zijn ruim en liggen prachtig midden in het groen. Er is een openluchtzwembad en een klimpark vlakbij. Wat de camping betreft: de sanitaire voorzieningen waren altijd brandschoon. We willen vooral het ongelooflijk vriendelijke en behulpzame personeel benadrukken â we komen zeker terug!âAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Reinhard G.mei 2026PluspuntenRustige locatie, aardig personeel, goede prijs-kwaliteitverhoudingMinpuntenGeen gebreken om te bekritiserenKort maar ontspannend verblijfWe waren hier voor de tweede keer omdat we al genoten hadden van ons eerste verblijf. We kunnen heerlijk ontspannen op de camping, zwemmen is goedkoop en relaxed direct naast de deur, fietsen is hier heerlijk, net als wandelen - zelfs met een hond. Het sanitair is niet up to date, maar wel schoon. Er... zijn voldoende eet- en drinkgelegenheden binnen handbereik, evenals winkels. De nabijheid van het recreatiecentrum maakt tal van activiteiten mogelijk.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Gerd L.mei 2026PluspuntenAllesMinpuntenNietsKorte pinkstervakantieOmdat onze kinderen geboekt hadden, hebben we ook op korte termijn navraag gedaan. We kregen uiterst vriendelijk advies en een echt geweldige
geweldige, rolstoeltoegankelijke plek!!!
Bij aankomst dachten we: "Oh jee, het is echt vol".
Het was vol, maar daar merkte je niets van. Alles was rustig en harmonieus.... Zelfs 's avonds en 's nachts.
Iedereen was ontspannen en er waren veel kleine "praatjes".
De camping was brandschoon en is een prima startpunt voor fietstochten.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Achim S.mei 2026PluspuntenToplocatie. Super recreatiemogelijkheden Weide voor groepen.MinpuntenEr was 's ochtends geen toiletpapier was niet langer beschikbaar.Pinksteren 2026 Gratis Triker AOE en vriendenHet is een geweldige camping met superleuk en aardig personeel.
Broodjesservice aanwezig (zelfs op Pinkstermaandag), de ligging is geweldig, een geweldige omgeving. Winkelmogelijkheden, tankstation om de hoek. Zwembad (verwarmd) en restaurants op loopafstand. We hoefden niet stil te zijn op het grasveld en konden zonder slagboom in en uit rijden. We waren allemaal (12 personen) enthousiast en komen zeker terug.
Achim Störmer .Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Thomas S.mei 2026PluspuntenAbsolute rust en toch kindvriendelijk Buitenzwembad in de directe omgeving, maar niet bij de prijs inbegrepen.MinpuntenGeenPrachtige campingWe verbleven op deze prachtige camping met onze kinderen en kleinkinderen en hadden een zeer ontspannen vakantie.
Kleinkinderen konden zich hier uitleven en hun kleine avonturen beleven.
Broodjesservice was uitstekend, Aldi en Edeka zijn op loopafstand.
Het team is uiterst vriendelijk en flexibel.
Hartelijk dank daarvoor.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Carla R.mei 2026Pluspuntengastvrijheid, vriendelijkheid, netheidMinpuntenGeen nadelenSuperWe waren met de hele familie (13) en hadden een geweldige tijd. Het was behoorlijk koud, maar met een extra reservering voor een plek voor onze partytent kwam het goed uit om samen te zijn met verwarming.
We hebben ook heerlijk gegeten bij het Aziatische Restaurant Mongolei in Ganderkesee, dat ons was aangeraden door het personeel van de receptie.
Erg vriendelijk en behulpzaam.
Nog steeds een heerlijke camping om nog eens te bezoeken!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Tanja H.mei 2026PluspuntenKind- en gezinsvriendelijke camping, schoon sanitair, ruime plaatsen, behulpzaam personeel, goede faciliteiten voor kinderen (speeltuin/ minigolf/ buitenzwembad)MinpuntenEen kleine winkel waar je snel de belangrijkste dingen kunt kopen zou geweldig zijn. Maar aangezien Aldi en Edeka in de directe omgeving zijn, is dit draaglijk (beoordeling kan niet worden verzonden zonder vermelding van nadelen :-) )Steeds weer met plezierWe komen hier al enkele jaren regelmatig, meestal voor een langer weekend, maar ook voor langere verblijven. Het personeel is altijd vriendelijk en voor kleine problemen wordt altijd een oplossing gevonden. Onze kinderen genieten van de speeltuin, het buitenzwembad en de minigolfbaan - het klimbos is... ook een echte aanrader voor oudere kinderen en tieners. Het kunnen kiezen tussen eten uit de snackbar of enkele gerechten uit het campingrestaurant (grillplaten, gehakt en dergelijke) in het buitenzwembad bij mooi weer is voor ons tot nu toe uniek geweest đ Prachtige fietstochten in de omgeving zijn mogelijk en er is een bushalte recht voor de camping als je de stad in wilt of iets dergelijks.
Wij zijn er nu voor de vierde of vijfde keer geweest en komen graag terug voor de zevende, achtste, negende (...) keer đAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
AB V.april 2026PluspuntenBushalte om de hoek Goed sanitair Vriendelijk personeelMinpuntenGeen voor ons.Vriendelijk kamperen in de omgeving van OldenburgBekijk onze voor- en nadelen. Ons verblijf was geweldig. Met vriendelijke groeten Andreas & AnitaAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Luis B.april 2026PluspuntenWe maakten een fietstocht met een kind van 3 en de plek was geweldig. Het heeft een prachtige speeltuin in de omgeving van het kampeerterrein voor tenten. De badkamers waren erg schoon en ruim om wakker te worden. Het personeel en de receptie waren erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Naast het restaurant voor de camping ligt een van de beste restaurants die ik in Duitsland heb bezocht. Het is een Balkan restaurant, en het eten en bier waren gewoon heerlijk, zonder te vermelden dat de mensen echt vriendelijk waren.MinpuntenIk voelde me er erg op mijn gemak en merkte geen enkele verbetering. Het is geen klacht, maar misschien een advies voor gezinnen met kinderen jonger dan 5 jaar, die geen gebruik kunnen maken van het Klettern Wald omdat het niet voor hen is ontworpen (natuurlijk en verwacht).Een uitstekende kampeerplek voor BikePackingWe maakten een fietstocht met een kind van 3 en de plek was geweldig. Het heeft een prachtige speeltuin in de omgeving van het kampeerterrein voor tenten. De badkamers waren erg schoon en ruim om wakker te worden. Het personeel en de receptie waren erg gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Naast het restaurant... voor de camping ligt een van de beste restaurants die ik in Duitsland heb bezocht. Het is een Balkanrestaurant, en het eten en het bier waren gewoonweg heerlijk, hoewel ik niet heb vermeld dat de mensen erg vriendelijk waren.
Ik voelde me er erg op mijn gemak en heb geen enkel punt van verbetering opgemerkt. Het is geen klacht, maar misschien een advies voor gezinnen met kinderen jonger dan 5 jaar, die geen gebruik kunnen maken van het Klettern Wald omdat het niet voor hen is ontworpen (natuurlijk, en verwacht).Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Horst S.mei 2025PluspuntenDe netheid van de sanitaire voorzieningen De grootte van het veld, de centrale ligging ten opzichte van Bremen, Oldenburg, Bad Zwischenahn enz.MinpuntenDe 6 regenachtige dagen, maar dat is niet jouw schuldMannelijkTop veldconditie, super goed onderhouden sanitair
Die om 7 uur 's ochtends al werden schoongemaakt.
De goede bereikbaarheid van horecagelegenheden, de centrale ligging om te fietsen naar
fietsen naar Bremen, Oldenburg, Varel,
Bad Zwischenahn, De vriendelijkheid van het
campingpersoneelAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Joachim S.mei 2025PluspuntenVerwarmd buitenzwembad naast de deur, Winkelmogelijkheden en restaurants [Kroatisch en Italiaans] op loopafstand, andere vrijetijdsactiviteiten binnen het complex.MinpuntenAlles goedgoed onderhouden baan met een geweldige omgeving en vriendelijk personeelMooie plek, zeer goed onderhouden, geweldig personeel. Goed en schoon sanitair.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Nici S.mei 2025PluspuntenVriendelijk personeel Veel vakantiegangers Vrije staanplaatsen zonder heggen en dergelijkeMinpuntenSanitair gebouw moet gerenoveerd wordenGeweldig voor groepen en ideale vrijetijdsfaciliteitenGeweldige plek voor groepen
Vriendelijk personeel
Kom aan en heb meteen een vakantiegevoelAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Birthe S.mei 2025PluspuntenZwembad, parkeerplaats, broodjesservice, barbecue/houtservice, BikeParkMinpuntenConstant natte vloer in de toiletten, schimmel/stof op de zuurkasten boven de douchesWaarderingWe gaan er weer heen. Ook voor de 3e keer. Maar aan het sanitair kan gewerkt wordenAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
Andrea B.april 2025PluspuntenZeer vriendelijk personeel, mooie, goed onderhouden plek. Sanitair zeer schoon. Broodjesservice top. Rustig, ondanks de grote plaats.MinpuntenIk kan niets bedenkenKorte vakantieOndanks het feit dat we een dag te vroeg aankwamen, waren er geen problemen met de kampeerplaats.
De uitbaters waren zeer vriendelijk van de eerste tot de laatste seconde.
Het was een aangenaam verblijf.
Zwembad met grote glijbaan en minigolf direct naast de deur. Er is een klimpark in het aangrenzende bos en een zeer goed restaurant naast het zwembad.
Wij zouden de camping zeker aanraden.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!- Dietmar E.februari 2025PluspuntenHet feit dat we de kamer weer konden gebruikenMinpuntenDe muren en deuren van de sanitaire voorzieningen kunnen ook opnieuw worden geverfd.Boerenkool tour 2025We komen elk jaar samen voor een boerenkooltocht.
Aangezien we de ruimte hebben en de camperplaats er vlak naast ligt, past het heel goedAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Karin P.februari 2025PluspuntenHet is perfect voor onze campergroep om een plek voor onszelf te hebben. Het feit dat we de ruimte kunnen gebruiken is ook ideaal.MinpuntenDat er veel dingen rond en in de groepsruimte zijn die er lelijk uitzien, zoals de rommel voor de deur. De vuilwaterafvoer is moeilijk te vinden en de toegangsweg is te smal.GROENE KOLENVERGADERING van de Carado GroepZie hierboven voor voor- en nadelen.........
Waarom hier zoveel schrijven?Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Kai B.januari 2025PluspuntenOngecompliceerd, zelfs nu in de winterMinpuntenNiets om over te klagenTop serviceZeer vriendelijke service, top schoonmaak, vrije keuze van staanplaats, korte afstanden, eerlijke elektriciteitsrekeningAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Axel E.december 2024PluspuntenBoeken ongecompliceerd. Als er problemen zijn, zelfs op feestdagen, lost de operator die graag zelf op. Nogmaals graag!MinpuntenHet gebruik van de wc-borstel werd gepropageerd. Maar we houden het toch maar bij papier, dat is vriendelijkerđ. Alle goedsTop serviceBekijk de goede dingen
Sanitair is intact en werkt.
Winkelen op loopafstand.
Restaurant naast de deur.
Top plaats.Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt! - Sonja H.oktober 2024PluspuntenHet was erg rustig schoon en het personeel erg aardigMinpuntenNiets om over te klagenWaarderingZe moeten zo doorgaan we waren zeer tevreden in de zomer het is zeker nog mooierAutomatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!
- Kerstin B.september 2024PluspuntenZeer goed onderhouden faciliteit! Zeer goed aangegeven. Zwembad en klimpark direct naast de deur.MinpuntenIk begreep niet uit de beschrijving dat er geen douche was. Maar de douches op het veld zijn erg goed.Geweldig!De boeking was totaal ongecompliceerd, het personeel erg vriendelijk. Informatie werd gemakkelijk telefonisch doorgegeven. Ik ben geen kampeerder, maar de camping ziet er goed onderhouden uit. Ik had het kleine vakantiehuisje, wat echt heel gezellig was! Zeer goed uitgerust, zelfs met een magnetron.... We deden mee aan een evenement en waren dankbaar voor het kleine startpakket, want we hadden niet aan alles gedacht!
Helaas heeft de badkamer geen douche, maar de douches op de camping waren erg schoon en lang toegankelijk. We komen graag nog eens terug!Automatisch vertaald.Wees de eerste die deze waardering nuttig vindt!